Monday, April 09, 2007

HAPPY EASTER


Happy Easter to you all!

I am sorry that I didn't send any Easter postcards or even E-cards. Well my move was so busy, that for this year there is no time to have any Easter. The new tradition for me is stay in bed all Monday and not even answer the phone.:-)Maybe I will have nice lunch or dinner and walk in Bremen. Nobody can not expect anything else from me this year!

Big wish for next week is to move to my new flat. So I will keep you posted on this one. Work here is fine, must say working every day, so in one point I am happy but getting tired as well. Looking forward my days off, so I can visit town and my colleagues. Exploring local connections in town every day from work. Hope on my 3 days off I will explore them more on the other side. To work I have been walking. Who ever said I can't walk to work – to the airport here in Bremen is crazy. Well yes I can and I will. Especially when is nice and sunny.

And what else in my life? As you all notice from pictures I change my color of hair and please as you all know me it is not because of a new boyfriend or anyone else. I just felt like it and I did it and I love it. Must say I would love to change it again, it has been more than 3 weeks :-))) But I have to take it easy.

Someone asked me how are men in my life. Well as I noticed there are all fine, alive and well, still round me. Nothing new at the moment, “happy single free” again must say. Any change, will let you all know as soon as possible.:-)))

MONDAY 9.4.07 – HAPPY EASTER

As I said I did and stayed till 3pm in bed. Thank you all for all yours wishes and messages. The whether today is not the great so I relax at home, checking my e.mail, watching “Lord of the ring” and one of the best Czech comedy ever “S tebou me bavi svet”.

One big thing what happened yesterday on my flight to Oslo-Torp, well when we arrive it was snowing and round 5 cm of snow. So instead of wishing to pax happy easter we wished Marry Christmas.:-)))I took 3 pictures but with my mobile phone.:-((So you have to come and see it.:-)


I hope you all had a nice and relaxing Easter as me and now you are thinking and getting ready for summer holiday. Because me I am thinking only about this.:-)))
Take care all off you and soon more news from me and hope this time with some pictures as well.

Vesele Velikonoce vsem!!!!

Omlouvam se, ze jsem neposlala zadne Velikonocni prani ani E-karty. Moje stohovani bylo tak narocne,ze jsem tento rok nemela zadny cas na Velikonoce. Nova tradice letos bude zustat v posteli cele pondeli a neodpovidat ani na telefon:-) Mozna budu mit dobry obed, ci veceri a krasnou prochazku v okoli. Nikdo odemne nemuze ocekavat nic vic, nez relaxovani letosni Velikonoce!

Velke prani pro tento tyden je se odstehovat do noveho bytu a tak jak vse bude pokracovat Vam napisu priste. Prace tady je dobra,musim rici, ze pracuji kazdy den a jeste asi dlouho budu. Coz je na jednu stranu dobre, ale take hodne vycerpavajici. Kazdy den se vice a vice tasim na sve volno, abych mohla navstivit kolegy a neco spolecne podniknout. Kazdy den zkoumam mestskou dopravu z prace. Doufam, ze o svych trech dnech volna ji prozkoumam take z jine nez z pracovni stranky. Do prace jsem poslednich 6 dnu chodila. Nekdo mi jednou rekl, nez jsem se prijela, ze nemuzu chodit pesky do prace, kdo mi to rekl byl blazinek, protoze ja muzu a budu chodit pesky na Bremen letiste. A obzvlaste kdyz je krasne a slunecno.

A co noveho v mem zivote? Mozna jste zjistili z fotek,ze jsem si zase po nejake dobe zmenila barvu vlasu a jak me vetsina znate,neni to ze bych mela noveho pritele,ale proste ze jsem citila zmenu a zmena barvy vlasu je to nejjednoduzsi. Musim rici, ze uz bych ji opet rada zmenila,protoze je to vice jak 3 tydny :-))) Ale musim to brat pomalu,aby to mi kolegove prezili. :-)))

Nekdo se me ptal jak je to s muzskym pohlavim v mem zivote. No jak jsem posledne kontrolovala, vsichni jsou v poradku, ziji a maji se dobre. Nic noveho v tuto chvili, “happy single free” znova. Pokud se neco zmeni dam Vam vsem vedet co nejdrive.:-))

PONDELI 9.4.07 – VESELE VELIKONOCE

Jak jsem tekla, tak jsem udelala, zustala jsem v podteli do treti hodiny odpoledne. Dekuji vsem za Vase prani a vzkazy.Dneska nam pocasi nejak nepreje, ale pro relaxovani doma to staci, zkontrolovala jsem e.mail, zkoukla “Pana prstenu” a jednu z nejlepsich ceskych komedii “S tebou me bavi svet”.

Jedna perlicka se stala vcera na nasem letu Oslo-Torp, kdyz jsme pristali tak tam snezilo a bylo kolem 5 cm snehu a tak jsme misto Vesele Velikonoce, poprali pasazerum Vesele Vanoce.:-)) Udelala jsem 3 fotky svym mobile, tak jestli to chcete videt, musite dorazit se podivat.:-)))

Doufam,ze jste vsichni meli prijemne a odpocinkove Velikonoce. A ted se vsichni pripravujete a tesite na letni dovolenou. Protoze ja uz o ni premyslim.:-)))

Tak se vsichni opatrujte a brzo se budu snazit napsat dalsi zpravy i s nejakyma fotkama.

No comments: